Skandal Baru Lin....Ganti En. Izzat?? :'(

Hurm..tiba-tiba tengah-tengah pagi nie... dengar lagu sentimental..terus terpikir...
" Alangkah bagusnya kalau ade skandal"

Kenapa terpikir sampai mcm tue?? Dah xsyg ke dekat My hubby....Jawapannya.. Lin terlalu syg la Lin xde skandal sampai skang!....

Pagi nie.. lin TERLALU RINDU sangat dekat my hubby..Asyik ditinggalkan! Hish!
Hari nie my hubby balik ke JB..Lin mendoakan die sampai dengan selamat... Lin rindu dia sangat-sangat..kenapa macam nak meleleh jek air mata...(tue la sape suruh dengar lagu sentimental dengan tengok gambar kami bersama) ...

Teringat..dulu kami selalu tangkap gambar sendiri..huhu... Walaupun guna kamera jek... Kenapa dah tak macam dulu yek my hubby....
Walaupun kita selalu berhubung..tapi Syg terlalu rindukan waktu dahulu...... :'(...



Gambar ini diambil ketika Lin tengah sedih ...spec Lin patah :'(... My hubby yang temankan buatkan.. thanks my hubby coz bayar kan..Syg betul2 tak de duit waktu tue....

Gambar sewaktu lepak-lepak masa nak bg teddy!... huhuhu...rindunyer :'(

Kita makan jagung sama-sama..hehehe... Siap lawan sape makan jagung paling kemas! huhuhu..

I love u.....

p/s : Sorry kali nie entri love2 dan jiwang-jiwang pulak.....

7 comments:

nurain said...

hehe..jangan lynn..setia pada dia kalo nak dia setia pada kita kan.hihi..

sonotnye kamu berdua!

Siapa Lin?? said...

thanks ain!

Rizziela said...

Memang kadang2 tu kita akan terasa rindu seseuatu yg dah lama kita tinggalkan....

Akak pun kadang2 boleh menagis bila terkenangkan peristiwa yg dulu2..rindu..kalau boleh nak ulang kembali saat-saat itu

Siapa Lin?? said...

tue la kan..hehe. Thanks comment..

Nurul chumel said...

jgn bersedih..
sebab i lagi jauh dengan dia..

:'(

Siapa Lin?? said...

huhu..thanks nurul

Anonymous said...

hehe..
sbb skrg nga tggu nikon kuar..
pastu pesta bergambar..
he3..