Kenapa Lelaki suka sangat Melayan kerenah!

Tiba-tiba pagi nie, Lin terpikir...tentang hubungan antara lelaki dan perempuan...huhu..

Dalam setiap hubungan ada pasang surutnya kan?? Dan selalu yang Lin tengok sekeliling Lin dan terjadi pada Lin juga.... lelaki yang akan mengalah..pujuk la...beli ini la itu la.... Macam-macam bagai la cara nak pujuk nyer pun! Kenapa benda nie berlaku...

Yang menjadi persoalannya sekarang....

" Kenapa lelaki suka melayan kerenah si "cik" even die sangat penat....tapi tak terjadi pada si "cik" "

Kenapa ini berlaku ek??

6 comments:

Nurul chumel said...

hmm..betul tu..

Siapa Lin?? said...

betul kan cik nurul..hehhe

cha said...

sebab... lelakikan penyabar. lepas tu kan penyayang. hehe...

Siapa Lin?? said...

i like cha..

Anonymous said...

sbb abg nk bahagia n xnk syg kesunyian n paling utama,abg memangnk bersama syg..nk jd everything utk syg xkira apapn yg berlaku..

Siapa Lin?? said...

wah..abg komen..heheheh