Dag Dig Dog! Jatuh cinta Lagi!


Dag Dig Dog! Jatuh cinta Lagi!


Oh tidak! Mengapa Lin?? huhuh... Lin tengah bersedih...( plus +++ riso)....

Hari nie membeli majalah REMAJA... terus tengok zodiak.. walaupun...kita tak boleh nak mempercayainya sangat! huhu.. Tapi Lin selalu tengok benda alah nie... Sebagai panduan ...hahaha... Sebab kadang-kadang ianya sama dalam hidup Lin!

Tambah-tambah zodiak Lin dengan my hubby sama.... Disebabkan sama.. Lin riso! Zodiak Virgo mengatakan:

" Dag Dig Dog! Jatuh cinta lagi"...

Alamak my hubby syg Lin oi... Kamu nak jatuh cinta lagi ke?? Tak cukup sorang nie... Yang nie pun x terjaga... Hahaha.. Hopefully...My hubby tak de simpan niat pun mcm tue k...

Amin.......

7 comments:

.s.o.f.i.a. said...

ooooooooooooh no!! aku virgo jugak!!! =)

Siapa Lin?? said...

hahaha..sofia!

ZyX said...

Haha! I luv d title, skilas tgk dh rase nk bace..improved, i like, gud2!! :-)

Siapa Lin?? said...

thanks zyx

Anonymous said...

dr.psikologi:
bercinta itu memang fitrah manusia.
manusia memang xdapat nak tipu diri sendiri dengan perasaan cinta itu.
tapi harus di ingat bahawa cinta kita pada manusia jangan sesekali terlebih dari cinta kepada-Nya.
kerana jika pada suatu masa ianya sudah terlebih, maka kita akan diturun kan ujian dengan kehilangan seseorang yg kita sayang.seseorang yg sangat bermakna buat kita.
fikirkanlah.
semoga hidup diberkati.hihi
sehingge hari itu~
jumpa lagi~

Siapa Lin?? said...

wah...ade lagi pengomen misteri dalam blog Lin..
betul tue Dr psikologi! hehehe..

ZyX said...

Dr psikologi..sy sokong anda..:-)
Tp sy mcm dh biasa dgar ayat tu.. kita kenal ker?