Perasaan Hasad Dengki (PHD)!!


Lin baru lepas jumpa my beloved supervisor... Huhu..Ingin menyemak thesis yang Lin buat kelmarin tue sampai nak pitam...aduhai...sangat penat dan letih..

Nie pun kena tambah sikit dan edit sikit-sikit....Apa lagi yang Lin nak membebel kat thesis tue.. entah la...


Habis perbincangan..dok sembang-sembang dengan Prof....Tiba-tiba Prof mengutarakan soalan

" Azlina, Kamu nak sambung PHD terus x?? "

Aduhai soalan apa itu Prof! Yang nie pun dok terkial-kial mencari ayat.. Hanya senyuman Lin bagi kat Prof!..Prof meneruskan perbualan..

" Balik nie..Lepas kamu dah edit thesis, Cari lah tajuk dan baca thesis2 Phd.. N tulis paper sikit kat sy ok?"

Lin pun tengah bingung! nak ke xnak?? Saya sudah penat belajar ok!

Korang ! Tolong! bagi pendapat..

7 comments:

.s.o.f.i.a. said...

sambung jer...... nanti dah stop malas lak nak blajar balik....... i vote for GO FOR IT!

Siapa Lin?? said...

thanks sofia.. Tapi lin penat sebenarnya..

Anonymous said...

blaja je k syg..
abg sokong syg 200%

Siapa Lin?? said...

wow! abg sokong!

Anonymous said...

abg sentiasa sokong apa yg syg wat..

ZyX said...

Hmm..elok truskan belajar..
Emm, tp sy terlupa nk ty, cik Lynn belajar dalam bidang aper yer?
Kepada bakal Dr Lynn, apa kata next time bile dh x busy dgn thesis.. bakal Dr Lynn cerita la ttg bidang yg bakal Dr Lynn belajar, tp jgn berat2,nnt lari sumer followers..hehe

Siapa Lin?? said...

baik cik mentor! hehehe