1st Outing ....

Selepas bercerita mengenai kamera digital yang tidak seberapa itu tapi bermakna bagi Lin.. Lin tunjukkan hasil-hasilnya atas permintaan Cik Shag...hehehe...

Lin tak nak bebel banyak sangat..sebab tadi dah penat asyik bercakap jek dengan En.Izzat.. So..Shag! Nie adalah hasil outing tadi.. hehehe.. Tak pro.. tapi boleh la..untuk gambar kenangan kami untuk hari ini..




  Sekian...~~~

6 comments:

Anonymous said...

veri the vouge..
xper2..bley praktis lg k..

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Wow. Tangkas lagi pantas Lin. Kiki. Thanks tau upload. Ingatkan esok Lin nak upload. Hihi. Cantek jugak gambar camera ni. Kat kapal tuu~

Siapa Lin?? said...

hehehe..sebab Lin memang cantik kot..tue yang cantik..
but puas hati la shag ...jimat pun jimat..hehehe...

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Amboi. Sempat nak puji. Kiki. Maybe sebab ada orang tu pandai tangkap gambar :pp Kan! Tu yang Shag nak p usha lepas ni. Ada camera yang satu tu payah lah. Semua nak berebut.

Siapa Lin?? said...

btw shag..lin xtaw pun shag ade blog baru..tolong link kan kat blog baru

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Bukan takat blog baru. Buat akaun baru terus! Haha ;DD Blog Baru Shag