Saya Masih SYG ~

Dua tiga menjak nie En.Izzat selalu salah faham dengan Lin..hurm..kenapa?? Lin silap atau En.Izzat yang terlalu tidak percaya?? Hurm...
 
Sesungguhnya Lin masih syg En.Izzat sepertimana seperti dulu...tiada yang berubah...
"Ya Allah! Kuatkan hati Lin nie...dan selamatkan hubungan kami ini....dan bantulah Lin untuk En.Izzat faham dan mengetahui isi hati Lin yang sebenar..."

~SAYANG MASIH SAYANGKAN DAN PERLUKAN ABG~

9 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Ini semua dugaan perkahwinan. Lin kena tabah. Solat sunat tiap hari. Mintak supaya kepercayaan hubby tu wujud balik. Mintak jugak kekuatan utk tempuh dugaan. Shag doakan korg berkekalan. Amin!

Siapa Lin?? said...

thanks shag..
Lin sedih sangat..Kami bahagia..tapi sekarang..tak taw la..Lin syg hubby...
dan mengharapkan die fhm apa yng berlaku..

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Bahagia bukan selalu datang. Mane aci asik bahagia je teman kita. Yg sedih tu, tak kan nak suruh dia duduk tepi je kan. Buat apa wujud rasa sedih kalau nak bahagia je conquer. Kan? Kuat kan iman. Kuatkan semangat. InsyaAllah dalam masam beberapa hari nanti baiklah hubungan korg ;)

Siapa Lin?? said...

thanks shag..thanks jugak untuk menasihatkan Lin dan mengingatkan Lin..
hopefully hubby menjengah blog Lin nie... =)

suSuEmIMiE said...

sy doakan lin tabah hadapi semua ni..harap smuanya baik...

Siapa Lin?? said...

thanks..Memang Lin kena tabah..
plus sabr..huhu

Anonymous said...

syg..
abg sentiasa SAYANG syg..
n akan teros SAYANG n CINTA syg xkira apapn berlaku..
cuma abg xsuka ble ada org pggl syg "dear" n syg terlalu care org len n bkn abg..
terasa sgt tentang 2..

hestyrezyuda said...

adik2 ku yg tersayang ijat & lin... dalam perhubungan perlu banyak komunikasi... dalam hubungan perlu jujur ikhlas memberi.. dalam hubungan perlu ada toleransi...dalam hubungan perlu ada saling mempercayai..

lin.. ijat cemburu tu.. baca komen dia... huhu.. akk harap menda ni korang berbincang..

ijat.. kalau ada menda yg lin buat mengguris kan hati ijat.. ijat kena terus terang dengan lin, kadang kala lin tak sedar perbuatan tu tak disukai ijat

lin.. lin kena belajar untuk lebih peka dengan perubahan ijat.. apa yg buat ijat berubah.. apa yg buat ijat sentap..

hope korang dapat berbincang.. dan ingat.. jangan sesekali dengar cakap orang luar 100% tanpa siasat pape... tanpa tanya duduk sebenar hal yg di khuatiri...

may Allah bless both of u

Siapa Lin?? said...

abg : Thanks sebab masih syg syg..

kak mim : kak..thanks a lot..
betul kak..Lin xsedar apa yg lin buat..huhu.. tak nak putus :((
thanks banyak2 kak...