Announcement!! Perutusan Raja Sehari!

Assalamualaikum, 



Ye! Lin dah nak kahwin dengan En.Izzat akhirnya...




Ops! Berangan pulak!!... 










Lepas makan dengan En.Izzat tadi, terus tengok facebook. Lin dapat undangan majlis kahwin daripada dua orang kawan Lin! Sangat terkejut!...
Apa-apa pun, Lin nak ucapkan tahniah pada kalian berdua, Bestnyer dah nak kawen dah.. jelesnya!.. 
Congrats ya! InsyaAllah Lin akan datang..

First kawan Lin ..iaitu Saufi! Coursemate masa degree dulu.. huhu..dah kawen dah kamu..Dulu kamu senyap jek dalam kuliah..

Yang Lin tertarik, Kad jemputan yang dia buat nie melalui facebook sangat lawa.. Canggih dah sekarang kan?? Lawa2..gambar pun lawa-lawa....Nie Lin curi dua gambar diorang...





Sorang lagi nie..Shahirah! Classmate sekolah agama dulu.. Kecik jek! Tapi dah kahwin. Sungguh bertuah kamu...

Lagi sekali! Tahniah dari Lin.. 



Psst : En.Izzat, Bila lagi nie?? Nanti wat kad jemputan kahwin macam tue jugak yek! hehehe..

4 comments:

ZyX said...

Waa..cik Lynn dulu sekolah agama la yer? Boleh jadi ustazah boleh jugak la yer?? Hehe

Psstt: Pasal kawin tu, suruh la En Izzat tu masuk minang cepat, tak elok tangguh2. Sy dulu bercinta xsampai setahun pn..kawin..tgk dh beranak pinak..esok nk cucu pulak..hehehe

CGG said...

hi..salam ziarah

Siapa Lin?? said...

Zyx: uiks! nape?? nampak Lin macam x sekolah agama ek?? hahaha.. Sampai darjah khas lagi ok! Pngkat 1 lagi!
hahaha...

Psst : Lin tak nak En.Izzat pinang dulu la, Nak cari kerja dulu! hehehe...

CGG : Thanks kerana sudi komen..

Anonymous said...

syg:insyaALLAH kite akn kawin k..abg nga bekerja keras utk ke arah 2 k..