Foot Detox FREE!


Semalam lin dah dapat hadiah daripada cik Lynn..hehehe..nama sama pulak dengan Lin..Lin bertuah masa join Lucky draw Cik Lynn nie.. 

Jadi, Lin dapat Foot Detox! Yeah! Thanks yek Cik Lynn....
Lin bagii kat En.Izzat sepasang..so kami ingin cuba malam nie sama-sama.. 


Thanks lagi sekali yek cik Lin.. Saya sangat gembira! Dan Kalau ok! saya dan En.izzat mahu beli!

 So! sape-sape yang inginkan foot detox boleh dapatkannya di blog Cik LYNN


8 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Shag baru cube 4 hari :P

Siapa Lin?? said...

Lin bru nak cuba..
citer la sikit shag!

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Nak cite ape eh? Haha. Yg Shag tahu, bila pakai detox ni Shag senang nak bgn pagi. Tade lah liat mcm budak2. Haha :D Ni tgh tunggu feedback dari abah dgn mama.

Siapa Lin?? said...

ayok! x liat! ok! esok tengok en.izzat liat ke x nak bangun! hahaha

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Mama gerak je mata terus segar. Haiyak. tension jugak kadang kadang :P

ZyX said...

Emm..sy pon nk try jugak la nnt..

Psstt: Cik Lynn, mana hadiah yg janji nk bg kt sy?? Hehe!

Siapa Lin?? said...

hahaha..

ZyX said...

Mana boleh "hahaha" jer.. Sy pn nk hadiah jugak..hehe