Pehatian untuk Semua peserta Contest Pilihan hati saya!

Ha~~ Hari nie dah berapa kali Lin dok baca entri peserta semua untuk pemilihan pemenang..
Seriuosly Lin susah sangat nak pilih la kawan-kawan....
So! Lin minta maaf lambat... Yesterday...Hubby pilih 10...Now! Lin dan hubby dah pilih 5 ....
Tapi pilih 5 nie pun...masih rasa...ade yang layak lagi ...adoyai...susahnyer...

Pape pun! Lin dah pilih seorang lagi juri...~~ Juri tersebut berfungsi hanya untuk melihat entri yang telah dipilih oleh my hubby...~~ Dan die ckp.."Layak2"
hehehe... So mcm mana...
So! Lin kena juga bagi my hubby rehat...untuk pilih pemenang~~
Jadi..esok My hubby sambung pilih dari 5 orang lagi k..Tapi pemenang pertama..dah banyak kali dah di sebut oleh my hubby...tapi juri pulak kata ade lagi yg layak dapat t
empat pertama...so ! my hubby akan tgk balik..

Apa-apa keputusan...keputusan terletak 100% on my hubby's hand k..

Gambar sewaktu kami berehat sebentar..~~


Ok!

18 comments:

lulu_kiki said...

im waiting..heheh~

♥♥LiSsA♥♥! said...

wow.. dup dap dup dap.
sape lh yg bertuah tu kn?
heee


gud luck to all pserta contest ni:)

cik lynn takde snraikn ker pserta2 yg da disaring?mesti rmai yg nk taw kn kn. hehe

btw.slmt hari raya:)

Melody Iqfa said...

huhu.. mesti penat kan. yela..
penyertaan pon rmai..
waa.. tak sabar betul.. =))

Siapa Lin?? said...

alamak..ingat memang nk bagitaw jugak top 10 dan top 5..
tapi kan..
my hubby kata..
kalu ade semua tue..
mesti dah x berdebar kan..
hehehe....tapi serius..memang susah..
karangan lak tue..
nk kena bc2..

mama zharfan said...

bersungguh cari pemenang tu heheh :)

Siapa Lin?? said...

yup..
memang bersungguh kak..
sebab tak nak nanti ade yang kata tak adil pulak..
mesti tgk dari semua segi..

NuR 'aQiLaH said...

fullamakatakkkkkkkkk..
neves la pulakk lynn..huhu

Siapa Lin?? said...

Berdebar?...lin pun berdebar jugak k.. xtaw nk pilih yg mn..

azieda razak said...

uikk...
berdebar sgt nie...
cam tunggu org dtg meminang je...

AdeQ MaNj@ said...

ala lynn kasi tau la sapa top 10 dulu... tak sabar nak tau ni.. hehehe..

Siapa Lin?? said...

nak taw ke...huhu

AdeQ MaNj@ said...

ala bagitau la yang top 10 dulu.. sekurang-kurangnya dah tenangkan sikit saat2 genting ni.. hehehehe..

Nurul chumel said...

mesti i tak terlist pun kan??huhu~

Siapa Lin?? said...

yang Komen ini...di antara kamu ade yang tersenarai..

AdeQ MaNj@ said...

urmm tak best!..tak best!... lynn kena cakap juga di antara yang tersenarai tu siapa.... lalalallaa...

Mardhiah Abd said...
This comment has been removed by the author.
--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

wahhhh berdebar nye sy...~ laju je jantung nie..heeeee... tertanya2 adakah sy tersenarai didlm top 10 itu..heeeee

FARA said...

berdebar2 cek....