Hari bahagia kami : episod pagi dan petang

Ok! Now Lin nak citer pasal episod siang pulak...hahaha...
Ini la first tyme Lin keluar dengan hubby pagi2....Terus pergi ke Tebrau!
Kononnye nak breakfast dulu...tapi dah alang-alang sampai tebrau..Lin terus makan tengah hari sekali..2 in 1.....Hehehe.jimat pun jimat kan??

Ok! Lin dengan hubby tengok citer MAGIKA...haja nak t
engok citer apa ntah..tapi full...huhu..
so! Magika..banyak muzik-muzik..Not bad la...lebih kurang macam Ho
tel Mania...hehehe

Sesudah menonton wayang...pergi la jalan-jalan..selepas jalan-jalan...
waktu pun dah petang..dan kawan Lin dari KL pun dah nak balik..
so! apa lagi..
Jom pekena satay Wak radol....

Buat masa nie, Lin hanya jumpa satay ini jek yang paling
sedap dekat JB..
tapi xtaw la! kalau ade yang lain...Mai tonton gambar! hahaha ( padahal saja nk tunjuk g
ambar :p) sekali sekala xpe kan??


Selepas meminta izin untuk mengambil gambar mereka setuju! cewah! bajet mcm ahli TV3 pulak...Ok! Mai2 dtg...no tephone pun ade tue....

Kita tengok abg yang bakar satay!


Ha..berapi gitue..sedap!... Dan hasilnya!

sedap x??

Ok! Sebelum memulakan makanan...ambil gmbar dulu...



Selesai makan..tengok la gambar kami dengan perut masing-masing...Lin siap pegang perut lagi...Senyum pun dah tak larat... hahaha


Tamat sudah...

Di bawah ini hanya gambar hiasan :



5 comments:

Rizziela said...

bestnya

Siapa Lin?? said...

best apa yek huhu

Nurul chumel said...

best nye..bahagia je..
kenapa i tak cam tu ye?
hmm..satay tu kat JB bhgn mane ye lin? nk try gak la..hehe..

Siapa Lin?? said...

kamu pun bahagia cik nurul..

sebelah tepi jalan ke tebrau n kota tinggi tue

Anonymous said...

http://technologiesuae.com/#5193 buy good xanax online - buy xanax online uk