Wedding Preparation :: Bunting

Assalamualaikum, 

Bride to be nak update blog nie... huhu... sementara tengah rehat lunch nie... update blog walaupun tak de mood.. huhu.. 

Lin nak update persiapan perkahwinan.. ceeewaah!! sekarang Lin proses menempah bunting untuk majlis... Sebenarnya kalau ikutkan hati Lin, malas nak tempah bunting sebab bila pikir balik lepas kahwin, Lin nak buat apa dengan bunting tue kan?? dah la besar gedabak!... hihi.. 

Apa pun disebabkan atas permintaan ayah Lin.. so, tempah jek la... So Lin tempah dengan Aurora Classy and stylish design.. cantik design beliau... Lin jatuh hati dan sangat baik..

So, Lin nak kongsi draft bunting yang telah beliau tunjukkan kat Lin.. Tengah tunggu En.Izzat approve.. sebab Lin bukan kreatif... hihi... 

Jom Layan!!

Nie draft pertama.....


Second!
Ini yang ketiga


 Mana satu ntah Lin nak pilih... Tolong pilihkan.. hihi..



6 comments:

cik mah said...

Mmg cntikkan dari aurora..samalah ngan cik mah pun tenph ngan aurora...

Azlina said...

Memang taw pun dari Cik Mah.. Thanks taw...

khadijah said...

dija dulu amik bunting sebab dapat free bile tempah kad, pas kahwin ni bunting letak je dekat bilik gantung kat dinding..:) tiga2 cantik, suke yang no 2 tu :)

cikpia said...

yang ketiga cantik!!!! sofia kawen aritu tak buat bunting pun.

reason :
1. majlis kat homestay tepi jalan, so orang dah nampak, dah tau.... tak sesat, insyaallah. hehe

2. tatau nak buat apa bunting tu pas kawen sebab tengok adik beradik nyer bunting berabuk je skang ni....

3. kedekut. hehe

Azlina said...

Khadijah :: Yeke dapat free... Mungkin Lin ambil yang paling murah, tue yang tak dapat bunting free,,, hahahaha..


Cik pia : Kalu ikutkan hati memang malas nak buat bunting.. Berhabuk yek?? So, lepas nie kena lap tiap-tiap hari la.. hahahaha... macam rajin kan??

Farah Hazwani Noh said...

kakak! saya pilih no 3!