~ Gred s41~

10/04/10 lynn pegi ambil peksa untuk jadi pegawai gred s41...hurm...pergh! mula2 memang semangat nk pegi..bila dah sampai..tgk soalan die malas dh nak ambil..

Exam die ade lebih kurang 6 sessi yang diuji..5 sessi lagi..aku rasa senang jek...bukan senang tapi aku leh buat dengan confident..tapi yang 1 st sessi nie..adoyai...pegetahuan am..aku dh lah memang xtaw pasal pengetahuan am nie...memang x taw la nk ckp pe..nasib baik objektif...aku leh la tembak2..kan??

Aku amek exam nie kat sekolah menengah teknik bukit katil..Tujuan aku dtg melaka..just untuk jalan2 jek dengan hubby..hak3..so..kitoarang pun jalan jela walaupun aku x berapa puas hati dengan exam yang aku baru buat hari tue..entah la..kalu xdpt anggap jek la xde rezeki....:p

Nie la gambar yang kitaorang amek before meninggalkan melaka :p


0 comments: