~Bistro Iz_lynn (2)~

Hari nie hari ahad....baru tersedar aku kat kl...bangun2 tgk kak mim tgh masak..terus basuh muka..tolong kak mim masak...mesej2 hubby..rupanya hubby on the way ke rumah kak mim...hurm..bestnyer..x sabar nk tunggu hubby sampai...

Sejam lepas tue kot, hubby sampai...Hubby dah sampai depan umah kak mim dh..hik3 ;) ...hubby masuk..aku salam la hubby aku..hik3..hubby pakai baju warna pink...so! let's go to mandi..tapi aku lapar! ah! tunggu mkn la..hik3...buruk x perangai :p..mesti hubby tengah gelak bila baca post nie...hubby dah taw sangat perangai aku! :p

Kitaorang mkn mee hoon goreng dan cucur..pergh! mak aaii..pedas giler kak mim masak...pedas orang n9 bak kata hubby..hik3..apa pun lapar punya pasal..aku makan jugak! tgk hubby makan bestjek...siap jek makan..aku dan kak mim pun pegi la mandi ....hubby aku g tido la jap kat depan tv sementara aku dan kak mim bersiap...

lepas jek siap..alahai..cian tgk hubby tgh nyenyak giler tido...so..decide dengan kak mim bagi hubby tido dulu la 1 jam..kitorang pun layan la citer..apa ntah tajuk die..aku pun x ingat..hik3..tapi layan jek la..hubby tersedar pukul 1..tiba2 hubby kata nk g swimming n jalan2..so..kak mim pun tukar baju la..

Sampai jek tempat swimming kat putrajaya....kitaorang pun swimming la...ops! bukan kitaorang..kak mim and hubby jek swimming..aku just main air jek..hak2...maklum la aku kan jurulatih diorang g swimming..hak3..(dengan nada berlagak),..huahua..(psst...lynn xreti berenang pun sebenarnya)..hahahaha..hubby and kak mim dah ajar aku berenang pun aku xreti jugak!! hak2..so give up! ok! main air jek...:p
Xleh tunjuk kat sini gambar swimming..he3..so..biar simpanan lynn dan hubby jek :p

Lepas jek swimming2..kitaorang bergambar di putrajaya..hanya nk buat kenangan sedikit before balik jb petang tue...jadi..lynn nk tunjuk sikit gambar yang kitaorang amek..


gedik2 nk duduk kat hubby!
abg! syg nk g lagi KL..jeles tgk pengantin tue amek gambar! x puas pun amek gambar..dh nk balik :(
love my hubby

0 comments: