Wedding Preparation :: Shopping Hantaran

Assalamualaikum, 

Sesudah seminggu ber"kursus kahwin",Lin dan En.Izzat berpakat untuk beli barang hantaran di Melaka. Alang-alang dah Lin nak balik kampung Muar kan?? plus-plus nak pergi walimatulurus kawan Lin dan En.Izzat pada hari Sabtu dan Ahad... 

So, Jom sahut YEAR END SALE.... hahaha

Pagi sabtu... Lin dan En.Izzat bangun pagi-pagi lepas solat subuh terus bersiap.. Nak kejar masa la katakan.... hehehe..

Lepas bersiap + sarapan kat umah Lin, kami bertolak lebih kurang pukul 8.30 pagi...

" lalalalalalalalalalaalalalalala..."

amboi!! sukanya budak berdua nie nak pergi menghabiskan duit... hahahaha... 

Pilihan pertama kami adalah di Jusco Ayer Keroh, dengar kata ada J-card... Bila sampai sana.. memang J-card tapi tak banyak pilihan.... 

Lin            : Tak nak la..
En.Izzat   : Hehe.. tak banyak pilihan la tu...
Lin           : **sengih**   


Next Destinasi! Melaka Mall... Ade Sale EXTREME daripada Parkson! Wah!! Memang extereme habis...

Lin           : Nak! Nak!! Nak!! Nak g...
En.Izzat  : ** menurut perintah **

hehehe...    

Bila masuk dalam... memang suka sangat tengok SALE!! Yeah!! Sy nak borong semua!!! En.Izzat bagi isyarat ...menandakan suruh sabar dan tunggu dulu sebab kami belum pergi Jusco Melaka yang besar tue.... Ha?? boleh pulak die suruh Lin tunggu-tunggu... Tak de makna la kan??? hahaha..

Walau bagaimana pun.. Lin tetap kalah kali ni.. Nak taw kenapa?? Sebabnya sekarang ni En.izzat dah pandai... Kalau Lin lawan sikit jek apa yang dia cakap.. die akan gunakan ayat nie..

" Syg, ingat syurga tu bawah tapak kaki sape?? syg ke abg?? "

ok!! fine..tengok muka Lin bengang.. Terus En.Izzat bagi Lin pilih handbag sahaja dulu sebelum ke Jusco... Ok!.. pantang diberi peluang... Yeah! dapat grab 1 handbag dari Parkson...

Pergi Jusco besar pulak..servey harga dan

 beli... beli...beli... beli... beli... dan beli!!! suka!! Beli lagi.. beli lagi.. Beli Lagi.. beli lagi... yeah!! suka... beli lagi.... 

Dah habis dah semua.. Semua barang hantaran kami dah dibeli....LENGKAP taw.. hahaha...

Tengok nie..

Barang kami!!
   
  


3 comments:

fatehamohamed said...

wahh..pompuan klu diberi peluang mmg gitu..nak borong satu mall;p

Azlina said...

betul tu fateha... thanks sbb sudi comment

nexx-novel said...

sweet