:: Pelamin Nikah ::

Assalamualaikum, 

Minggu pertama untuk bulan 9 dah... bulan depan dah bulan 10, lepas tue bulan 11... bulan 12... dah 2013... Cepatnya... Tinggal lagi berapa bulan jek lagi.. lebih kurang 7-8 bulan lagi.. Aduhai! Cepatnya masa berlalu...

Persiapan?? Lin belum pikir pape lagi.. cuma dah booked photographer jek, Bulan 10 la baru pikir balik... Hurm... Bila la nak lepas kahwin nie?? hahaha...
( malas nak pening-pening dan pikir ).. hehehe..

Bulan nie, InsyaAllah Lin just nak review majlis idaman Lin nanti... 

1st, Lin idamkan pasal pelamin.. 

Orang sekarang ni, Lin tengok, bila kahwin jek ade 2 jenis pelamin.. satu untuk pelamin nikah .. satu lagi pelamin masa nak bersanding.. Yang pelamin nikah tue, ala-ala macam pelamin tunang.. .huu..

Lin?? boleh tak nak dua jugak?? hahaha.. Konfirm En.Izzat kata 
No Sayang! No Sayang! No Sayang!..

hahaha.. tengok jek la nanti, 

Jom kita layan pelamin nikah yang Lin minat...

Pelamin nikah Elyana

Sumber : Google

Arma Wedding Couture..


Haa... cantik tak??

B2B yang lain mcm pulak??

4 comments:

dilla nadila said...

lyn akad nikah kat uma ye?
hehe..cantik2 lyn.dah bley bersanding :)
dila dulu berangan nak jugak plamin nikah, tapi last2 nikah kat masjid..hehehe

Azlina said...

InsyaAllah Lin nikah kat umah...
Thnaks dila sudi komen

Fainie said...

Dear,nk invite u join veil contest
http://adriacottage.blogspot.com/2012/09/dream-veil-contest-v20.html?m=1

sue said...

salam lin,

saya menerima tempahan bahulu pecah lapan. sesuai utk doorgift perkahwinan nnt..
harga sgt2 berpatutan.. rm1.20 sebiji tanpa kotak.. kalau order byk dpt lgmurah

email sy kalau berminat: suhaida.razak@gmail.com

terima kasih... :)