Review : The Official Photographer - Aliceshahs Studio..

Assalamualaikum, 

Mood review-mereview... ish! ada ke bahasa macam tue?? Oh! My English!.. hahaha..

Ok! Review yang kedua ialah Photographer Lin.. Wah! Macam artis pulak siap nak photographer bagai.. heehe..

Lin kena review photographer dulu sebelum review vendor yang lain.. Sebab, Nak review vendor lain, Lin akan gunakan gambar photographer Lin... So, bagi korang layan puas-puas...

Photographer Lin yang official masa majlis pertunangan Lin adalah 


Mereka sangat profesional dan terkenal di Muar... Gambar diorang memang cantik-cantik belaka... Photographer diorang pun sangat peramah dan kelakar

Layan gambar dulu la.. bagi korang rasa kehandalan mereka dulu... heehehe..

Layannnnn...


Cewah!


Pilihan gambar untuk bunting... 


Ecece.. Tengok la tunang saya... macho la konon! hehehe.. Jangan marah yek


Waktu tue panas sangat.. hehehe..


Malunya saya! hehehe


Kena posing lagi... Semua orang tengok.. malu


Kenapa time ni macam tunang saya nampak tinggi ek?? hehehehe.. ke die memang tinggi



Cincin tunang saya...





Ok! itu la serba sedikit gambar-gambar daripada Aliceshah... 

Banyak sebenarnya pakej-pakej yang ditawarkan oleh mereka.. Tapi untuk pertunangan ni Lin ambil yang biasa-biasa jek...

Yang ade Mockup album... 

Boleh la kan untuk kenang-kenangan.. hehehe..

Nanti Lin sharekan lagi gambar yang banyak-banyak.. hehehe.. bajet jek ada orang nak tengok kan?? hehehe..

Apa-apapun, Thanks kepada team Aliceshahs kerana mengambil gambar saya... 

Dan saya telah booked mereka untuk majlis perkahwinan saya dan pre wedding...InsyAllah.. 

baru jek tadi booked.. hehehe..

Cuma Videographer jek tengah survey.. Ada sesiapa yang taw x?? vendor-vendor yang best??

Ha....

Korang nak juga dengan aliceshah?? boleh..

Lin tinggalkan no telefeon owner die.. iaitu 

abg rizal..

016 646 5279..

Oh ya! lagi 1 .. Aliceshah menerima bayaran secara sikit-sikit .. maksudnya kalau Lin bayar tiap-tiap bulan pun ok .. tapi mesti before majlis la kan... hehehe... 

Cewah.. dah macam promoter pulak...hehehe..

Nak share gak muka depan dan belakang album yang terhasil

Muka depan album

Muka belakang album


Thanks again Aliceshah Studio










2 comments:

Anonymous said...

lawa sgt syg!!!

Lin said...

uih! Syg memang lawa pun... huahuhua