Sape Nak duit Lebih?

Assalamualaikum, 

Kepada bloggers mesti ramai yang muda-muda kan?? Korang ada perancangan tak untuk satu masa yang akan datang nanti, korang mesti mencapai jumlah simpanan korang.. Nak tak??


Contohnya, Lin skang berumur 23 Tahun.. Target Lin, Lin nak umo Lin 35 Tahun, Lin tak de hutang pape dan nak ada simpanan sebanyak yang mungkin.. 


Macam mana nak buat yek?? Ha.. Kalau nak taw.. macam mana nak merancang kewangan anda.. Jom! Hubungi saya.. 0107602848..sms pun boleh..


Nie contoh perancangan :




Kalau berumur lebih muda, so lagi banyak la simpanan awak nanti...

2 comments:

cikpia said...

skim simpanan apa ni..........??? cer citer, cer citer....

Azlina said...

mengenai unit trust ...cik pia berada kat mana?