Poyo ke Bercinta?

Assalamualaikum,

Pagi-pagi ahad nie, Lin terfikir bila tengok kat wall facebook... Ramai betul kawan-kawan Lin yang dah BF (BOYFRIEND), dan ada yang tunang...
Pelbagai perangai setiap pasangan, ada yang dah lama Lin tengok die berkawan , sejak sekolah rendah lagi.. hehehe.. nampak sweet ..alhamdulillah sampai sekarang.. Ada yang asyik dok bertukar sana sini, ada yang baru sahaja putus.. 


Setiap pasangan yang Lin tengok meluahkan perasaan masing-masing dengan pelbagai cara... Kadang-kadang meluat pun ade.. hehehe.. Tapi biasa la, orang tengah bercinta kan??
Cuma, Lin kagum dengan pasangan-pasangan yang tak mengambil masa yang lama pun untuk berkawan/ couple.. kenal waktu zaman universiti, lepas grad terus jek tunang.. Bgus la.. Maksudnya diorang memang serious dalam hubungan mereka kan?? 


hehehe... Lin cakap orang, Lin nie?? hahaha.. Entahlah, tiba-tiba terfikir jek... Macam orang , macam ragamnyer..ada yang poyo ada yang sweet.. 


Lastly, Lin nak ucapkan tahniah pada kawan-kawan Lin yang baru jek bertunang, yang dah kahwin dan nak berkahwin.. Tahniah untuk Korang semua..
 

3 comments:

AH7 said...

jodoh ptemuan allah yang tentukn...apa2 pun klau ckp dana kawen jer...xpun pmpuan jgn demand sgt..nanti lmbt kawen...

p/s : ( A H 7 ): Chelsea Vs Manchester United Postpone

cimi said...

kalau ade jodoh x kemane.
:)

Lin said...

stuju sangat dengan aizudin dan cik mimi